Subject: Teavitus - Prangli saar, Kelnase küla, Kelnase sadama ja lähiala detailplaneeringu algatamine
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Fri, 24 May 2024 13:56:55 +0300

Lp. kaasatud isik/asutus

Käesolevaga edastame Teile teate Viimsi Vallavolikogu 14.05.2024 otsusest
nr 46

“Prangli saar, Kelnase küla, Kelnase sadama ja lähiala detailplaneeringu
algatamine, lähteseisukohtade kinnitamine ja keskkonnamõju strateegilise
hindamise algatamine” (teade ja otsus lisatud manusena).

NB! Vallavolikogu otsusega on võimalik tutvuda ka Viimsi valla veebilehel:

<https://www.viimsivald.ee/teenused/planeeringud/detailplaneeringud/algata
tud-detailplaneeringud>
https://www.viimsivald.ee/teenused/planeeringud/detailplaneeringud/algatat
ud-detailplaneeringud

NB! Täpsustavate küsimuste korral palume pöörduda Viimsi Vallavalitsuse
planeeringute osakonna poole:

 <https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid>
https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid

Lugupidamisega

BIRGIT MÄGI

Viimsi Vallavalitsus | vallakantselei

teabehalduse vanemspetsialist

tel 602 8871 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee